KA-MAN KFT. néven bejegyzett társaságunk tevékenységét 1991. december 12-én kezdte meg. Végelszámolási, felszámolási eljárás társaságunkkal szemben nincs. Pénzügyi helyzetünk stabil, fizetési képességünk minősítése pozitív.

Munkánkat az 1991-es év végétől, tizenöt év tapasztalattal végezzük, megbízóink megítélése szerint, megelégedésükre. A társaságunkat alapító magánszemélyek megbízásos jogviszony, gmk tagsági jogviszony alapján 1984-tól végeztek bérelszámolással, munkaüggyel kapcsolatos tevékenységet, és a folyamatosság fenntartása céljából alapítottak a főtevékenységre korlátolt felelosségű társaságot. Társaságunk jelenlegi létszáma 5 fő.

Az ügyvezető igazgató a nyugdíjbiztosítási ágazat Ellenőrzési Főosztályánál 25 év munkaviszonyt követően osztályvezető-helyettesi beosztást, főtanácsosi rangban töltött be, majd átszervezés következtében az APEH KAIG szervezeténél kiemelt revizori beosztását cserélte fel az ügyvezetői tisztségre. Két fő munkavállalónk az egészségpénztári ágazatnál kifizetőhelyi ellenőrként dolgozott. A Társaság "nagyságából" adódóan teljes szervezeti elkülönülés nincs. Bérszámfejtési és a hozzá kapcsolódó összes munkát mindenki el tudja látni. A társaságnál a teljes létszám aktív munkát végez, úgy az ügyvezető, mint minden alkalmazott.

Munkánk során különös figyelmet fordítunk a bizalmas ügykezelésre, betartva az adatvédelmet és az üzleti titoktartás szabályait. Minosítő szervezet által jóváhagyott minőségbiztosítási rendszerrel nem rendelkezünk, de az általunk kidolgozott minőségbiztosítással igyekszünk munkánkat magas és megbízható színvonalon végezni. Tevékenységi körünket a bérelszámolás, kifizetőhelyi ügyintézés (GYES, GYED, THGY, CSALÁDI PÓTLÉK, NYUGDÍJ) szolgáltatás, és az ezzel kapcsolatos adatszolgáltatási tevékenység (társadalombiztosítás, magánnyugdíj-pénztár, KSH, APEH, Munkaügyi Központ), önrevíziók végzése és a szaktanácsadás öleli fel.

Többműszakos és megszakítás nélküli, úgynevezett folytonos munkarendben munkát végző munkavállalók (üzemanyag töltőállomások) bérszámfejtési munkáit 1997 év óta végezzük. Megbízóink között AGIP, ARAL, ESSO, MOL, ÖMV és SHELL bérlőknek végeztünk, s végzünk munkát, így 9 éves tapasztalatunk van az ilyen munkarendben dolgozók bérszámfejtésében. A Lapker-Kisker Kft. (RELAY) hálózatában a többmuszakos munkarend alapján végeztük munkánkat.
Részt vettünk a Shell, leányvállalatokba centralizált (Shell leányvállalatok) töltőállomásainak strukturálásában és bérszámfejtésében, majd a decentralizálásban is.

A 2006. évi regionális üzemeltetői rendszer kialakításával, a kiskereskedelmi üzletág igazgatójának váltását követően együttmuködésünk megszűnt.

Tevékenyen részt vettünk a Lapker Kisker Kft. (RELAY) bolthálózat kialakításában, a munkaügyi menedzselésben, a kifizetőhelyi ügyintézésben és 500 fő bérszámfejtésében. Alakulásától (1999) 2003 évig végeztük munkánkat. A munkakapcsolat megszakadását egy ügyvezetői váltás, valamint az eladóhelyek vállalkozásba adása befolyásolta.
Az AGIP töltőállomás üzemeltetők bérszámfejtési munkáit az olajtársaság azon döntéséig végeztük, mikor is üzleti megfontolások alapján egy megbízott kapta meg a hálózat adminisztrációjának végzésére a jogot.
Jelenleg 1800 - 2200 fő bérelszámolási tevékenységét végezzük éves szinten.

Társaságunknál az elvégzendő munkához követelmény a minimum középfokú iskolai végzettség, és a szakirányú képzettség.

Szakirányú képzettség hiányában annak megszerzését Társaságunk beiskolázással biztosítja. Az egységes adatszolgáltatás (APEH, Nyugdíjpénztár, Egészségpénztár, KSH) érdekében a vállalt munkát központi irodánkban kívánjuk megoldani. Alvállalkozók bevonása a nem egységes bérszámfejtési szoftverek miatt a naprakész, pontos és a konkréten számon kérhető munkát hátráltathatná, így azt nem tervezzük.

Személyre szabott szolgáltatási tevékenységünket olyan piaci szegmensben végezzük, ahol a társaságok átlagos munkaügyi létszáma 10 és 1000 fő között mozog. Rendszerbe integrált számítástechnikai eszközeink, szaktudásunk lehetőséget biztosít nagyobb gazdálkodó szervezetek feladatainak ellátására is.